Technologia
Z abonamentem czy bez – jak wybrać telefon?

Oferta operatorów sieci komórkowych, jeśli chodzi o telefony z doładowaniami, jest dosyć bogata. Rusz, co rusz pojawiają się nowe promocje, oferty, czy jak to modnie niektórzy określają – formuły.
Zalety telefonów na kartę
Telefony na kartę zalet mają naprawdę wiele. Jedną z najistotniejszych jest różnorodność dostępnych pakietów – w zależności od tego z jakich usług korzystamy, możemy wybrać rozwiązanie odpowiednie właśnie dla nas. W końcu co innego będzie korzystne dla fana mobilnego Internetu i rozmów przez Snapchata, a co innego dla osób, które preferują bardziej tradycyjne środki komunikacji przez telefon komórkowy.
Do plusów niewątpliwie trzeba także wliczyć dostępność serwisów, które oferują doładowania telefonów przez Internet – nierzadko z dość konkretną zniżką. Do ciekawszych należy robiąca ostatnimi czasy furorę na Facebooku strona jednego z operatorów. Za jej pośrednictwem możemy kupić dużo tańsze doładowania, ale pod warunkiem, że zrobimy to logując się przez wspomniany powyżej serwis społeczności owy. Cóż, mając abonament, nie mamy co liczyć na tego typu zniżki.
Minusy telefonów na kartę
Największą wadą takiego rozwiązania jest konieczność pamiętania o tym, że dane doładowanie przedłuża ważność konta tylko na konkretnie ustalony przez operatora okres czasu. Czytajmy więc dokładnie specyfikację doładowania – jeśli mało dzwonimy i esemesujemy, nie warto kupować drogiego doładowania, którego nie zużyjemy w miesiąc czy inny ustalony przez naszą sieć okres czasu. W przypadku korzystania z telefonów na doładowania trzeba także pamiętać o tym, żeby mieć środki na koncie i na bieżąco sprawdzać jego stan.
Technologia
Poprawna i skuteczna komunikacja w mediach społecznościowych

Media społecznościowe to dzisiaj olbrzymia szansa dla przedsiębiorców i managerów dużych firm. Dzięki sprawnej i odpowiednio skonstruowanej komunikacji możliwe jest znaczny wzrost zainteresowania konkretnymi usługami czy produktami. Dlaczego działalność w social mediach jest tak ważna z punktu widzenia marketingu?
Technologia
Firmowa strona internetowa – skuteczne narzędzie w rękach przedsiębiorcy

Każdy przedsiębiorca, niezależnie od wielkości swojej firmy i branży w której działa, powinien dbać o swój wizerunek. Nieodłączną częścią działań promocyjnych jest kreowanie wizerunku przyjaznej, kompetentnej firmy w Internecie. Podstawowym narzędziem umożliwiającym promocję działalności jest strona www. Czym powinna się ona charakteryzować? Sprawdź!
Technologia
Zmień pracę – to prostsze niż myślisz!

Współczesny rynek pracy to zdecydowanie rynek należący do pracownika – niedobór specjalistów w dużych korporacjach jak i mniejszych firmach sprawia, że przedsiębiorcy chętnie przyjmują nawet osoby bez niezbędnego doświadczenia, zapewniając im odpowiednie przeszkolenie oraz wdrożenie w konkretne procesy. Sami również możemy zadbać o naszą karierę poprzez posiłkowanie się licznymi kursami i szkoleniami. Gdzie ich szukać?
-
Zdrowie i Uroda2 lata ago
Czym kierować się wybierając pierścionek zaręczynowy?
-
Ciekawe2 lata ago
Jaki wózek wybrać dla naszego dziecka?
-
Dom i Wnętrze2 lata ago
Przeszłość w naszych domach, czyli meble łazienkowe w stylu retro
-
Dom i Wnętrze5 lat ago
Praktyczne podejście do prania
-
Zdrowie i Uroda2 lata ago
Amoniak w farbie do włosów
-
Ciekawe2 lata ago
Nowoczesne wózki spacerowe
-
Technologia5 lat ago
Telefon na kartę – to się opłaca?
-
Zdrowie i Uroda2 lata ago
Dodatkowe ubezpieczenia dla Ciebie